Un nou început.

New Begining

Long time no see ….parcă așa spune englezul . Într-adevăr poate prea multă vreme a trecut de când degetele mele nu au mai atins clapele tastaturii și încă și mai multă de când nu am mai publicat nimic aici. Întrebarea care se pune este de ce am revenit ? iar răspunsul meu este că „ nici nu am plecat niciodată „ , am fost pe aici, poate că nu mi-am făcut simțită prezența, dar eram prezent și în plus atunci când te gândești la schimbări nu trebuie să afle toată lumea, ceilalți trebuie să vadă doar schimbarea și atât. Și asta am făcut eu între timp , m-am gândit în ce direcție să o apuc cu blogul acesta și ….spre surprinderea mea și a altora , deși mi-a luat cam mult( vor spune unii ) , m-am decis . Din acest moment înainte aici va sălășui numai ceea ce cred eu că merită să scriu și să public , de azi înainte am încheiat cu post-urile răspuns către tipe a căror notrietate depășește limitele, totul se încheie aici, iar dacă vi se pare că până acum am scris cât de cât bine…..să vă tineți fratilor ! pentru că am de gând să vă dau pe spate..la propriu . Promit cel puțin o postare pe săptămână , iar dacă nu mă țin de promisiune aveți tot dreptul să mă trageți de ureche sau să mă înjurați cât mai politicos posibil ……

P.S : I will rock your way of thinking !

Despre Il Serpente

My whissssssperssss will always rule your world
Acest articol a fost publicat în Preacuvintele și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Un nou început.

  1. Camelia zice:

    Dacă tot vei neînceta să scrii, ai grijă cu spaţiul care nu se lasă între ultima literă tastată şi semnul de punctuaţie care s’ar nimeri prin preajmă, la cele doar trei puncte de suspensie şi nu mai multe, pe care oricând le poţi înlocui cu virgula dacă nu vrei să institui distanţe. Asta ca fapt divers.
    Şi nu uita că promisiunile se fac pentru a fi încălcate. Şi că important e ce spui şi cum spui, ştiind că fiecare te citeşte cum vrea, cum poate şi cum ştie.

    • Il Serpente zice:

      Ți-am aprobat comentariul doar ca să-ți spun că urăsc să fiu corectat și că dacă îți sunt atât de neplacute greșelile mele de punctuație te invit frumos să-mi dai ” Unfollow ” pentru ca nu te obliga nimeni să citești ce scriu analfabeții……..(îmi place să pun 3+ puncte de suspensie și nu o să mă convingă nimeni să pun mai puține ).

  2. Darius zice:

    Salut. Mă bucur că ai revenit și pe această cale îți urez mult succes în continuare. Aștept cu nerăbdare postările ce vor urma, postări pe care le aștept cu sufletul la gură ori de câte ori îți accesez blogul (și fie vorba între noi, fac asta zilnic).

  3. Camelia zice:

    Nu trebuie să te manifeşti aşa de exploziv, nu ţi-o spusesem nici ca dojană, nici în felul în care ai înţeles-o. Cât despre „unfollow”, nu mă număr printre acei urmăritori, aici am ajuns printr-o întâmplare, iar dacă cineva mi-ar fi atras atenţia asupra unor lucruri, în niciun fel nu aş fi reacţionat cu atâta înverşunare.
    Să ai o toamnă cu cerurile din tine senine!

    • Il Serpente zice:

      Urăsc toamna, deci nu vreau să o am de nici o culoare. Cât despre restul, ce pot să zic, nu suport să fiu corectat așa că trebuia să reacționez astfel, iar despre modul în care ai ajuns aici ce pot să zic ? nu mă supăram daca nu îmi dădeai niciun fel de comentariu, dacă tot ai ajuns accidental …

  4. gheorgica zice:

    Am parcurs si io jurnalul tau de sarpe derutat de titlul cu numele lighioanei taratoare biblice. Inca o data aflu ca nu orcine sasaie si da din coada este serpe. Pana sa devii serpe tre sa treci de faza de oxiur. Daca urasti toamna nici nu stii cata inspiratie pierzi. Fetele se incarca vara de caldura pentru a o ceda toamna la un pahar de vorba stropit cu vin. Toamna este trista in singuratatea adanca cand nici pe tine nu te mai ai. Sa ai bafta serpe si nu uita ca vrei nu vrei toamna vine peste tine.

    • Il Serpente zice:

      Nu știu george ce legatură există între o Nemathelmintha(vierme cilindric) și o reptilă, dar dacă tu zici, poate că evolueaza una din cealaltă(puțin probabil). Da într-adevăr urăsc toamna și poate că pierd o sursă urișă de inspirație, dar sincer îți spun că aș putea trăi și fără. Consider că e destulă inspirație în celelate două anotimpuri rămas(iarna și vara), nu de alta dar nu suport nici primăvara… Așa e , vreau nu vreau toamna va veni peste mine, asta până când mă mut într-o regiune cu două anotimpuri… Îți mulțumesc că ai avut curajul că te încumeți a umbla printre rândurile mele și te mai aștept cu drag până atunci îți urez și eu multă baftă în tot ceea ce faci.

Lasă un răspuns

