După ce șarpele și-a schimbat pielea

Snake_Skin_and_Box_

        Acum câteva luni eram rugat de un cititor să postez cât de des pot pentru că, spunea el,  așteaptă cu nerăbdare să devoreze tot ce scriu și aproape în fiecare postare se regăsește. Bine, nu au fost chiar astea cuvintele lui dar ce pot face sunt un Șșșșarpe, îmi place să exagerez. Dar să revin, la momentul respectiv sub frenezia momentului că cineva, acolo, e nerăbdător să citească crâmpeie ce îmi părăsesc lăcașul minții pentru a se așterne pe un server, am facut o promisiune. Am promis că o să postez cât de des pot, dar că niciodată nu va trece o săptămână fără să o fac și pentru asta, acum, îmi pare foarte rău. Îmi pare rău că am facut o promisiune pe care nu numai că nu am respectat-o, dar pe care știam că nu o voi respecta și totuși m-am încăpățânat să o fac. Îmi pare rău că am întârziat atât de mult și da poate nu am nici o scuză, dar îmi place să cred că nu e pe deplin vina mea. Recunosc în ultimele luni am avut de multe ori ocazia să revin, să postez, să întrețin până la urmă ceea ce începusem, dar uneori nu am avut puterea să o fac și alteori am preferat să cred că nu o am, deși o aveam. Evenimentele din viața mea, ce s-au petrecut în perioada cât am lipsit ar putea fi descrise ca făcând parte din ceea ce marea majoritate a oamenilor văd doar în telenovele. Dar hey! nu sunt aici să mă plâng și nici  să povestesc prin ce am trecut, pentru că nu sunt în siguranță informațiile pe care le-aș oferi și la un moment dat, poate, un musafir nepoftit ar ajunge la ele, iar  în al doilea rând nu am plănuit să revin pentru a fi compătimit pentru ceea ce mi s-a întâmplat, mi-am propus să revin și am să o fac în stil mare pentru că cei care au așteptat totuși un semn tot timpul acesta cât nu am fost prin preajmă, o merită din plin.

După cum spune și numele postării, s-au petrecut câteva schimbări majore în însăși fundamentul ființei mele de reptilă cu sânge rece și dacă metafora cu schimbatul pielii se referă doar la exterior, pot spune că și acolo s-a modificat câte ceva, dar voi nu ați avea de unde să știți pentru că habar nu aveți ce nuanță avea culoare pielii mele, nu știți dacă eram negru ca o mamba sau maroniu ca un șarpe cu clopoței, poate că eram galben ca un piton sau roșu ca un crotal, dar oricum aș fi fost înainte, acum sunt schimbat și probabil asta se va vedea în următoarele postări. Am spus că nu o să divulg nimic din toate câte mi s-au întâmplat în ultimul timp și am de gând să mă țin de cuvânt, dar nimeni nu spune că nu o să vă las să vă dați seama singuri. Cam atât despre revenirea mea! Următoarea postare vă va da o idee despre cum m-am ales cu piele nouă sau mai bine zis despre cum mă simt în pielea cea nouă, dar până atunci gândiți-vă doar la faptul că Șșșșșoaptele mele vă conduc din nou lumea.

Despre Il Serpente

My whissssssperssss will always rule your world
Acest articol a fost publicat în Preacuvintele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

