Despărțirea,Scrisoare către EA

2czom78

Nu am crezut niciodată că, simbioza noastră era atât de puternică  încât o să se lase cu sânge  atunci când mă voi dezlipi  de tine . Nu m-am gândit niciodată că eram atât de încastrați în iubirea noastră, încât  nu ar fi trebuit să-mi permit vreodată să tai în carne vie  . Da, în carne vie , pentru că inima ta mai pulsează  și acum în mine  .Este prima imagine pe care o văd dimineața când mă trezesc, adorm în fiecare noapte cu muzica făcută de ea, invadând-mi urechile și fiecare zi îmi este înconjurată de prezența ei  , de bătăile ei , de sunetul ei trist ce îmi  umple întreaga casă .Este singura simfonie ce o ascult de când am ales să te pierd  și totodată singura  mea legătură cu realitatea .Nu am putut să o distrug și nu cred că aș putea să o fac vreodată  .Am ales să o păstrez pentru că nici tu nu ai mai vrut-o înapoi și în fond ce să faci cu o inimă plină de mine?  Ce să faci cu  o bucată de carne  ale cărei celule strigă la unison numele meu ?  .”Nu ai ce”, mi-am dat singur răspunsul și am ținut-o pentru mine. Până la urmă numele meu este scris  în fiecare mitocondrie ce hrănește celule ei  , am drept total asupra ei  , acela este actul meu de proprietate , semnătura ce dovedește că e doar a mea și că nimeni nu și-o mai poate revendica vreodată …..nici măcar tu .

 

Contrar a ceea ce crezi , universul meu este încă plin ochi de tine .Fiecare galaxie  , fiecare planetă , fiecare corp ceresc  ,fiecare  organism , fiecare particulă  , fiecare atom , fiecare quarc  , poartă încă  amprenta ta atât de adânc încrustată  în ele , încât nimeni și nimic nu ar putea-o vreodată înlocui .Port cu mine zilnic  mirosul pielii tale  , port cu mine dulceața buzelor tale  , culoare de malachit a ochilor tăi  ,port cu mine  finețea mâinilor tale  mici , port cu mine mireasma   părului tău lung și moale și toate celelalte lucruri ce definesc făptura ta  . Toate ,împreună, reprezintă crucea pe care o port zi de zi  în spate, mereu aplecat ,asemeni unui sclav, de greutatea ei covârșitoare  ,ele sunt   coroana  de  spini ce-mi stă așezată cu  mândrie pe frunte ca unui împărat al durerii și tot ele sunt piroanele înfipte cu grijă  în mâinile și în picioarele mele pentru o abrutizare cât mai profundă .Se agață de mine ca și cârligele unui măcelar , străpungându-mi carnea  ,pătrunzând fără milă în țesutul meu , scrijelindu-l , rupându-l , sfâșiindu-l și lăsând să curgă din mine tot veninul acela de culoare negricioasă cu nuanțe de roșu ,de care vorbeai tu,  încât de-abia se mai poate observa că ,de fapt , acela e sângele meu .

 

Cuvintele pe care … tu  le tatuasei cu litere de foc în sufletul meu  ,le-am scos cu „ușurința” cu care un om își scoate de bună voie  , pe viu , proprii ochi .Și când m-am trezit cu ele înșirate cu multă migală ,asemeni foilor de tutun pe stinghii  , în față – m-am gândit că am făcut loc altora noi .Cât de mult m-am putut înșela ! Deși le scosesem pe toate , urmele lor erau încă acolo   , încă mă ardeau , făcându-mă să-mi dau seama că ceea ce vreau eu să fac este  imposibil .Este ca atunci când desenăm pe o coală de hârtie cu un creion pe care am apăsat prea tare  și când realizăm că desenul nu  ne place și vrem să ștergem  totul cu radiera  pentru a realiza altul  , ne dăm seama că ,de fapt,  nu mai putem  ; coala nu mai e la fel ca la început  și oricât de tare  și oricât de mult  ne-am folosi de radieră , urmele de la desenul precedent rămân acolo scrijelite pe foaie  , initeligibile , dar totuși acolo  , nici chiar un nou desen adăugat peste ele , nereușind să șteargă prezența lor. Așa sunt și cuvintele tale , m-a ars când le-ai scris  , m-a ars când  le-am scos  și urmele lor mă mai ard și acum .Degeaba încerc eu să le acopăr  cu altele din „cerneală” , ce e scris cu focul iubirii  , rămâne scris pe veci …..

 

Sunt un laș și stiu asta ! Am ales să transform povestea noastră într-o dramă   fără măcar să te întreb dacă vrei să fii  unul dintre protagoniști  .M-am făcut  regizor și am hotărât ca tu să joci rolul cel mai tragic cu putință .Te-am lăsat să duci singură povara acestui rol  și să memorezi toate acele replici ce produc răni în trupul tău de fiecare dată când repeți pentru punerea în scenă a piesei „noastre” . M-am ascuns în spatele cortinei și m-am mulțumit să dau indicații  , te-am făcut să spui un „ te iubesc „ acolo  , altul dincolo  , un „îmi lipsești „ în stânga  , unul în dreapta și am continuat așa până când întreg scenariul avea gustul sărat al lacrimilor tale  .M-am oprit atunci , mi-am contemplat capodopera și te-am părăsit acolo pe scenă  ca  să poți juca piesa noastră pentru toți cei care vroiau să o vadă  , pentru toți cei care vroiau să pipăie durerea ce emana din fiecare por al tău în timp ce,tu, asemeni unei actrițe de talie mondială intrai atât de bine în rolul personajului tău   ,să simtă pe limbile lor  gustul lacrimilor tale  ce inunda scena  în timp ce îți spuneai replicile  , pentru că scenariul piesei noastre nu este  unul  fictiv , iar tu de fapt nu aveai nevoie să intri în pielea personajului fiind însuși personajul . Te-am părăsit, actorul meu iubit  și m-am făcut că nu-mi pasă de piesa noastră însă, în secret am mers la fiecare reprezentație a ta .De acolo din ultimul rând, din întunericul oferit de sala de teatru  , am râs și am plâns la una cu tine pentru că suferința ta era și a  mea , iar bucuria mea se datora bucuriei așternute pe chipul  tău în timp ce jucai actele frumoase din povestea noastră ………

Despre Il Serpente

My whissssssperssss will always rule your world
Acest articol a fost publicat în Preacuvintele și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

