Condițional-optativ , varianta masculină

escapes

 „Promit că am să te iubesc  pe vecie …în fiecare zi din vecie „

                                                                                                 Stephenie Meyers

         Aș iubi-o pentru tot ceea ce reprezinta întreaga ei făptură, pentru  calitățile  ei  , pentru micile ei defecte  , pentru stângăcia ei , pentru copilăriile ei și pentru gesturile ei atât de feminine  . Nu ar fi femeia perfectă ,dar nici  nu mi-aș dori să fie așa  ,pentru că nici eu nu sunt bărbatul perfect și totuși, alături de ea aș atinge perfecțiunea. Aș iubi-o pentru felul în care ar avea grijă de mine  , aș iubi-o pentru că mi-ar aranja nodul la cravată doar pentru a ști că e făcut de ea și că totul la mine este impecabil ,aș iubi-o pentru săruturile ei ce-mi rămân întreaga zi în minte după ce plec de acasă  și pentru că imaginea ei nu mi-ar părăsi nici o clipă gândurile până aș revedea-o .Aș iubi-o pentru dedicarea de care dă dovadă în tot ceea ce face și pentru voința ei de nestrămutat în a duce la bun sfârșit orice lucru pe care îl începe .Aș iubi-o pentru felul în care  știe să mă iubească  ,pentru că înainte de toate știe să aprecieze bărbatul din mine  , pentru că îmi hrănește orgoliul meu masculin fără a-mi cere nimic în schimb și pentru că mă lasă să iau deciziile pe care le consider potrivite pentru bunăstarea relației noastre .Aș iubi-o pentru că mi-ar aprecia eforturile în tot ceea ce îmi propun să realizez și pentru că mi-ar oferi întreaga ei susținere și suport în tot ceea ce aș vrea să duc la îndeplinire . Aș iubi-o pentru că înainte de toate ar fi a mea trup și suflet , aș iubi-o pentru tot ceea ce citesc în ochii ei că îi place la mine ,  pentru că deși nu sunt top model , pentru ea nu există bărbat mai atrăgător  , pentru că deși nu sunt cel mai bun și nici cel mai deștept , în ochii ei  nu mă întrece niciun alt bărbat  .Aș iubi-o înainte de toate pentru că ar fi singura care reușește să scoată la iveală tot ceea ce este mai bun în mine .Aș iubi-o pentru cât de frumoasă este atunci când doarme și de fiecare dată când aș privi-o dormind  aș mulțumi Cerului că mi-a scos-o în cale  .

Aș iubi-o pentru că deși mi-ar lăsa  impresia că deciziile îmi aparțin în totalitate  ,ar ști cum să-și impună voința fără să-mi rănească  orgoliul . Aș iubi-o pentru micile surprize pe care mi le face fără să ceară nimic altceva în schimb decât să-i dedic puțin mai mult din timpul meu , pentru că dorința aceasta a ei  nu ar fi una egoistă , pentru că ea știe că atât mie cât și ei  timpul petrecut împreună ni se pare mereu prea scurt și că iubirea noastră are nevoie de o  „veșnicie de veșnicii” pentru a se împlini .Aș iubi-o pentru că atunci când sunt cu ea văd lumea cu alți ochi  , oamenii nu mi se mai par chiar atât perfizi și răi , pentru că însăși lumea nu îmi mai pare un loc atât de abject  și de impur  și pentru că m-ar face să nu mai văd cum la fiecare pas mustește  invidia , ura și lăcomia oamenilor .Alături de ea  lumea mi-ar părea un loc minunat și nu aș mai vedea marile și multele sale imperfecțiuni , războaie , dureri  , crime  , violuri  ,jafuri  mi-ar părea că fac parte dintr-un univers paralel ce nu are nici o legătură cu universul în care trăiesc eu și cu ea ,neînsemnate ar fi pentru mine acele lucruri și ea ar fi centrul universului meu .

Aș iubi-o pentru că lumea mea s-ar învârti doar în jurul ei și pentru că asemeni unei flori ce este dependentă de apă, lumină și căldură așa și eu aș fi dependent  de iubirea ei .Aș iubi-o pentru că îmi sărută ochii de fiecare dată când are ocazia  , pentru că nu îi este rușine atunci când  îi fac o declarație în public  , pentru că  se joacă cu mâinile ei  fine în părul meu atunci când stăm întinși în pat  , pentru că mă dezmiardă cu sărutări  atunci când sunt supărat din diferite motive  și pentru că  îmi face zilele frumoase.

Lângă ea nu mi-ar fi frică de moarte  , pentru că știu că aș muri împlinit cu ființa ei aparținându-mi în totalitate  . Însă dacă ea ar exista , o spaimă grozavă mi-ar pătrunde în oase  și o frică  teribilă mi-ar zdruncina trupul  și mintea .Și groaznic mi-ar fi numai gândul că, într-o zi aș putea să o pierd și astfel lumea mea s-ar prăbuși , nici vise nu aș mai avea pentru că tot de ea ar fi fost deținut și tărâmul oniric din capul meu , sufletul mi s-ar usca de ” nevoia de Ea „ și fiecare celulă ar tânji după atingerea ei . Dar până când o voi găsi  cu adevărat, o să continui să îmi dau întâlniri cu ea ca și până acum  …..pe tărâmul viselor.

Despre Il Serpente

My whissssssperssss will always rule your world
Acest articol a fost publicat în Preacuvintele și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

