Despre EL

A se asculta după citirea postului!

Ziua când  l-am întâlnit  mi-o amintesc și acum de parcă ar fi fost ieri.De fapt  cred că atât de multe detalii îmi amintesc din acea zi încât nici măcar ziua de astăzi nu aș putea-o cuprinde într-o descriere mai vastă . Privirile ni s-au întâlnit cu mult  înainte ca drumurile noastre să se intersecteze .Când l-am observat, EL deja se oprise în mijlocul acelui puhoi de oameni ce invadase bulevardul  și mă fixa cu privirea . Pur și simplu stătea acolo prosternat  refuzând parcă să își continue drumul. Părea că picioarele sale aveau voință proprie  și hotărâseră să facă o pauză .Lanțuri invizibile îl țineau pironit  , în timp ce înaintam spre el și din toată ființa lui ,se părea că ochii săi erau singurii ce nu fuseseră încătușați  .Privirea lui se fixase pe fața mea  , iar ochii lui verzi priveau direct în ochii mei  pătrunzându-mi parcă întreg trupul   și trimițând  un fior ce îmi cuprindea  fiecare celulă . Din când în când privirile noastre se pierdeau una de cealaltă din cauza vreunui  trecător ce se interpunea între noi ,dar legătura era restabilită imediat pentru că și eu căutam febril să-i reîntâlnesc privirea  . Astfel  ochii noștri se mișcau  jucăuș în stânga și în dreapta ,în sus și jos sau circular  cu  vădita intenție de a trece de obstacolele ce obturau acea intimitate ce se așternuse între noi,  din momentul în care începusem să ne privim . Persoanele ce-l atingeau în trecere sau se fereau din calea lui parcă nici nu existau pentru el ; părea că  pe  întreaga stradă nu ne aflam decât noi doi  . Când am ajuns lângă EL și m-am oprit,  privirea lui încă mă fixa insistent .I-am spus un simplu  „Buna! ”  admirându-i între timp chipul frumos  , bine conturat  , masculin și ochii săi de culoare smaraldului , în care mi-am putut vedea oglindită fața  .La început,  nu a reacționat  nicicum , părea că și gura sa era ferecată asemeni trupului său ce nu trăda niciun gest  , nici o mișcare. Când am vrut să îmi continui drumul  și să încerc să trec pe lângă el  , m-a prins ușor de mână și m-am oprit  . De acolo la ceea ce a fost cea mai minunată  experiență din viața mea nu a fost decât un pas  .Eram fascinați unul de celălalt și fascinați am rămas și în ziua de astăzi  .Nici acum nu înțeleg de ce l-am lăsat să plece , sau de ce m-a pus el să aleg  ,cert e că timpul s-a oprit pentru mine în perioada  ” Noi ” și  nu știu dacă relația noastră a durat mult sau puțin , dacă a fost ceva profund sau ceva superficial  ,dacă a meritat sau dacă am fost împreună din curtoazie  , însă ceea ce este cert este că, din acel moment  sentimentul de euforie ce m-a cuprins în ziua aceea  nu m-a mai străbătut niciodată .

Despre Il Serpente

My whissssssperssss will always rule your world
Acest articol a fost publicat în Preacuvintele. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

